2014. július 5., szombat

1. fejezet





#04. 24.
Este 11 óra, és én még a legjobb barátnőmmel Skype-ozok. Semmi különösebb bajom nem lenne, ha nem a One Direction lenne a téma. Ő oda meg vissza van tőlük. Hát én nem.
 -Ígérd meg! -rivallt rám Sarah.
 -De úgy is elfelejtem! -ásítottam.
Már napok óta kérlel, hogy hallgassam meg az egyik számukat.
 -Írd fel egy papírra és ragaszd a tükörre. Most!
Felmutattam a hüvelykujjam és felpattantam az ágyról. Kerek tíz percembe tellett mire egy épp állapotban lévő cetlit találtam.
 -Megvan! -emeltem a kamera elé.
 -Akkor írd fel. -bólogatott, a nyakában, pedig megcsillant az 1D medálja.
Felkaptam az éjjeli szekrényemről a ceruzámat. Felírtam a banda nevét, de ezután megállta a ceruza a kezemben.
„Ne, ne, ne!”
Elfelejtettem a szám címét. Pedig több ezerszer elmondta. Az egyik kedvence az a zene. Nem mintha nem imádná az összes számukat. Felpillantottam rá. Érdeklődő tekintete nézett vissza rám a laptopomról. Az érdeklődő arca hamar zavarttá változott.
 -Elfelejtetted a címét, igaz? -mély levegőt vett, aztán hangosan kifújta -What Makes Your Beautiful.
 -Tényleg! -csaptam a homlokomra.
 -Jó én megyek. Aludj jól!
 -Jó éjt! Dobtam egy puszit aztán kikapcsoltam a laptopomat. A cetlit a tükörre ragasztottam, aztán bezuhantam az ágyba.

xxx

#04. 25.
Reggel keresztbe feküdtem az ágyon. Teljesen kialudtam magam. Gyorsan felvettem a ruhámat, aztán a tükör elé álltam. Bekapcsolta a zenét, amit Sarah mondott, és táncolni kezdtem rá sminkelés közben. Ezután lementem a konyhába, ahol anya Omlettet csinált apa pedig az újságot olvasta.
 -Jó reggelt! -mosolyogtam
 -Neked is Kincsem! -mosolygott vissza anya -Omlett?
 -Igen kérek.
 -Hogy megy a suli? -pillantott fel apa.
 -Jól! -ez egy egyszerű és mindent magába ölelő válasz.
 -Fiúk? -kérdezősködött tovább.
„Apa miért?”
 -Fiúk is járnak a suliba, igen. És már 18 vagyok!
 -tudod, hogy nem úgy gon…
És a csengő megmentett.
„Legyen Sarah! Ne a postás!”
 -OMG! -toporzékolt és besétált a házba. Már akkor tudtam, hogy az One Directionról lesz szó.
 -Szia Sarah! -szólt anya -Omlett?
 -Sziasztok! Kérek, köszönöm. .szinte levegőt sem vett.
 -Anya szólnál, ha kész? Felmegyünk. -feltoltam Saraht a szobámba és leültünk az ágyra.
 -Na minek örülsz? -kérdeztem
 -A YOUTUBE-on a One Direction! A YOUTUBE-on a One Direction!
Összehúzott szemöldökkel figyeltem.
 -Igen, már négy éve. Azt hittem tudod.
 -Mármint a verseny! Nyerj egy utat Londonba, és töltsetek el egy barátoddal négy napot a One Directionnel! Ma értesítik a nyertest. Lehetetlen, hogy ne én legyek az!
 -Ugyan. Én nem igazán hiszem, hogy a fiúknak erre lenne idejük.
 -Pedig ezt nyilatkozták!
 -Akkor biztosan úgy van. -emeltem fel a kezem. Mintha érdekelt volna.
 -Négykor hívják fel a nyertest.
 -Klassz.
Viszont legrosszabb rémálmomban sem gondoltam volna, hogy Sarah négyig 1D zenéket akar hallgatni. Az ágyamon fetrengtem, miközben Sarah előttem táncolt és énekelt.
Amikor háromnegyed négykor ötödjére hallgattuk meg az I Should Have Kissed You-t, kezdtem megőrülni. Ezután pontban négykor a kezébe vette a telefonját, és szuggerálni kezdte. Nézte, nézte és nézte.
 -Sarah szeri…
 -Csend! Hívni fognak!
Ahogy kimondta megcsörrent a telefonja. Azt se nézte, hogy ki az, már fel is vett.
 -Igen? -megszorította a nyakában lógó medált, aztán amint válaszoltak neki lefagyott a mosolya -Anya ne hívogass! -és ezzel ki is nyomta. Ledobta a telefont az ágyamra. Összefonta a karját.
 -Tuti, hogy hívni fognak.
 -Hát persze. -ezután öt percig hozzá se szóltam, várta, hogy hívják. Majd könnyes lett a szeme, és földhöz vágta a párnáimat.
 -Hogy fulladna meg a nyertes! -tört ki belőle. Dühös volt.
Negyed ötkor megszólalt a telefonom.



















 -Ana, ismeretlen szám. -dadogott Sarah.
 -Én nem játszottam. -vontam meg a vállam, és felvettem.


Ez lenne az első rész:) remélem tetszett és folytatjátok majd tovább:) Írjatok véleményt is!:D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése